Nong Khai op de grens van Laos

25 januari 2017 - Tambon Nai Mueang, Thailand

Ik ben nu al 4 dagen in Nong Khai en heb geloof ik nog nooit zo weinig gedaan op een dag zonder me schuldig te voelen als de afgelopen dagen. Heerlijk. Ik heb wat rond gesjouwd, op terrasjes gehangen en me laten masseren. Dat zijn zo'n beetje de enige dingen waar ik nu zin in heb. Ik zit in een fantastisch hostel in een hele fijne tuin met zicht op de Mekong rivier. 26 Graden, klein beetje wind. Het is continue vol geboekt hier op dit hostel Ik vind dat fijn. Ik heb terwijl ik hier zit telkens hele leuke ontmoetingen met de meest uiteenlopende mensen. Behalve omhangen zit ik ook heel veel te kletsen Het doet me goed om zo de dag door te brengen. Ik krijg het gevoel tot rust te komen. Er ontstaat ruimte om de afgelopen hectische en soms lastige maanden te verwerken en alle gebeurtenissen van de afgelopen tijd een plek te geven.

1. Marloes Hagels:
    25 januari 2017
    Wat cool Richard! Leuk om jouw reis me te ervaren! Topper! Ik ben trots op jou!
  2. Janne Zevenberg:
    25 januari 2017
    He Richard. Wat leuk om jou te kunnen volgen en foto's te bekijken en reisverslagen te lezen. Binnenkort ben ik in de buurt nl in Nepal. Veel plezier en groeten van Janne
  3. Ger:
    25 januari 2017
    Wat leuk om van jouw te horen, een echte vakantie. Wens je geluk.
  4. Jerney:
    25 januari 2017
    Hey wat leuk Richard..leuk om je reisverslagen en foto's te volgen en zien wat je mee maakt..
    Veel plezier!
  5. Corrie:
    25 januari 2017
    Hoi Lieve Richard wat heerlijk om te lezen al je mooie verhalen en om je te kunnen volgen. Echt goed idee dit reisblog. Je geniet volop en ook tijd voor rust. Ga zo door .Super. Xxx
  6. Mister wind dude:
    25 januari 2017
    Lijkt op het surf leven...geniet en ff niks doen is ook wel es heeeeerlijk.
  7. Ursula:
    25 januari 2017
    Wat heerlijk Richard, we genieten zo op deze manier fijn mee! Duik lekker in je rust en blijf zwemmen in die flow
  8. Bart:
    26 januari 2017
    Ha Ries,
    Fijn man, geniet en voel hoe het is om los te komen,
    Hugh
  9. Yvonne de Witte:
    26 januari 2017
    Heeel leuk om te lezen Richard! Dank je wel!