Bangkok in vogelvlucht

12 januari 2017 - Bangkok, Thailand

Hier zit ik nu. Aan de rivier die dwars door Bangkok loopt. Het is 18.53 uur en 26 graden. Heerlijk.
Ik ben hier nu 5 dagen en heb al heel veel beleefd. Het is hier heel druk. Overal auto ,scooter s en tuk tuks. Mijn angst voor een schokkende overgang is helemaal ongegrond. De meeste dingen zijn net als in iedere andere grote stad waar dan ook. Pinnen. Mobiel bereikbaar zijn. Als je wilt ook alle andere dingenin de winkels. Maar das niet leuk. Wat het zo leuk maakt zijn die typische Bangkok dingen. De tuk tuks die overal doorheen scheuren , chinatown , oude stadsbussen en khausang road waar we tot 02.00 snachts hebben gedanst op straat. En dat is iedere dag. Overal die leuke eet tentjes op straat. Echt duizenden zijn er van. Je kunt je overal laten masseren op straat Vriendelijke mensen . Ik voel me hier tot nu toe nergens onveilig. Last best. De meeste dingen zijn erg goedkoop
Aan activiteiten is ook geen gebrek. Vandaag wat geoefend met vuurballen van een straat artiest die ik heb ontmoet in het geust house waar ik zit. Vanochtend naar het narional museum geweest. Gisteren naar chinatown geweest. S"avonds wezen dansen op de Khausan Road van 22.00uur tot 02.00 uur. Op straat dansen. Das gaaf. Ik was trouwens wel de oudste in de hele straat. En zo kan ik nog wel ff doorgaan
Ik heb het best wel lekker hier en dat had ik niet gedacht van mezelf. Ik als natuurmens al 5 dagen in een stad met 8,5 miljoen inwoners. Ik plak er nog een dag aan en ga daarna naar een eiland richting Cambodja
Tot zover

1. Marloes Hagels:
    25 januari 2017
    Mooie ervaringen! Maaruh heb je die schorpioen echt opgegeten?